Anythingwilldo

珍惜当下,把握现在,活出璀璨的人生!

Sponsor Me

Tuesday, November 4, 2008

放马过来吧!

“If my God is for us,who can be against us?”Romans 8:31

你来一科,我就拼一科,你来两科,我就拼一双!终于,我把两科很重很重的科目给干掉了。今天踏出考场那一刻,松了一大口气,也不管我写对写错,圈对圈错。。。考试还没结束呢!才刚开始而已!但不知怎么的,从开始考试以来,我都没有很紧张,反而有一股无比的平静荡漾在我心里。我知道是祢。进考场前那十五分钟,祢的喜乐溢满我的心,那时,我有股冲动,想要大声唱歌赞美祢!就算坐在考场里,我也不会慌,因为我知道,你真的没有离开我。我又找回我在stpm时那股平安。感谢祢!祢让我知道,到了最后,不管准备多充足也好,不充足也好,祢给的平安智慧最重要。但我不会就此找借口不读书,反而,我会更加努力,把我的成绩献给祢,荣耀祢的名。

2 comments:

Anonymous said...

readin tis post of ur blog reminded me of how He does indeed bless those who put their trust in Him..although i could ony read like half of it(due to d language, haha..), it did inspire me to go further wif d unfailing peace tat He constantly provides despite circumstances. as i searched 4 purpose n meaning in d things tat i do n go thru each day, i dcide to stand in 1 cor 10:31..=)

al d best n gambate for d following few papers...god bless..

Lo Kelween said...

amen!